Voir le contenu

CITROËN GARANTİ HİZMETİ

Yeni bir Citroën satın aldığınızda üretim, boya ve delinme kusurlarının tümünü kapsayan bütüncül bir garantiye sahip olursunuz. Garanti belgesinde yer alan kapsam dışı durumlar haricinde, aracınızda oluşabilecek, malzeme ve/veya montaj kaynaklı arızalar ve çekici masrafları ücretsiz olarak tarafımızdan karşılanır.

 

CITROËN GARANTİ HİZMETİ

GARANTİ ÜRETİCİ GARANTİSİ BOYA GARANTİSİ PASLANMAYA/DELİNMEYE KARŞI GARANTİ
KAPSANAN HATALAR Yeni bir Citroën satın aldığınızda üretim, boya ve delinme kusurlarının tümünü kapsayan bütüncül bir garantiye sahip olursunuz.  Üretici, ithalatçı veya yetkili servis tarafından tespit edilen boya veya cila hatası Kaportanın içeriden kaynaklanan çürüme veya paslanma sonucu delinmesi
GARANTİ KAPSAMI Üretici garantisinden yararlanmak için otomobilinizin, kaporta işlemleri de dahil, tüm bakım ve onarımlarını, ilgili garanti süresinin sonuna kadar düzenli olarak yetkili servislerimizde yaptırmanız yeterli olacaktır. Boya garantisi, üretici, ithalatçı veya yetkili servis tarafından tespit edilen boya veya cila hatasının, tamamen veya kısmen düzeltilme işlemidir. Aracınızın kaportanın içeriden kaynaklanan çürüme veya paslanma sonucu delinmesi durumunda ilgili parçaların onarımını veya değişimini kapsar.
KAPSAMA SÜRESİ/KM • Tüm Binek Otomobiller** 3 yıl veya 100.000 km (önce hangisi dolarsa),
• K9 grubu hafif ticari otomobiller (Berlingo) 3 yıl veya 150.000 km (önce hangisi dolarsa),
• K0 ve X250 grubu hafif ticari otomobiller (Jumpy, Jumper) 2 yıl / sınırsız km
• Tüm Binek Otomobiller** 3 yıl veya 100.000 km (önce hangisi dolarsa),
• K9 grubu hafif ticari otomobiller (Berlingo) 3 yıl veya 150.000 km (önce hangisi dolarsa),
• K0 ve X250 grubu hafif ticari otomobiller (Jumpy, Jumper) 2 yıl / sınırsız km
• Binek araçlar için 12 yıl
• Ticari araçlar için 5 yıl
* 1 Ocak 2022 öncesi satılan tüm otomobillerde garantisi süresi 2 yıl / sınırsız km olarak uygulanır. ** Citroën AMI garanti kapsamı 2 yıl / 20.000 km’dir. ***Çekiş aküsü ve beyni, Elektrikli çekiş motoru, Hibrit kontrol beyni, Yüksek gerilimli kablolar.

GARANTİ HİZMETİ

Garanti Detaylarını Nereden Öğrenebilirim?

Sahip olduğunuz garantiler hakkında detaylı bilgiyi Citroën aracınızı satın alırken size verilen bakım ve garanti el kitabında bulabilirsiniz.

Garanti Kullanım Şartları Nelerdir?

Aracınızı satın aldıktan sonra bir sorunla karşılaşırsanız (arıza, boya kusurları, kaportada delinme), bakım ve garanti el kitabınızla birlikte bir Citroën yetkili servisini ziyaret edebilirsiniz. Kusurun üretici garantisi kapsamında giderilip giderilemeyeceğini yalnızca yetkili bir teknisyen değerlendirebilir.

Garanti Devam Ederken Aracım Arızalanırsa Ne Olur?

• Arıza durumunda Citroën Assistance ile iletişime geçmelisiniz.
• Uzmanlarımız mümkün olan en kısa sürede arızaya müdahale edeceklerdir.
• Buna ek olarak, en yakın yetkili servisimize varıncaya kadar olan çekici masrafları karşılanır (maksimum 100 km mesafe içinde).
• Arabanızın onarım süresi iki saatten uzunsa, servis teknisyenimiz yolculuğunuza devam etmeniz için size alternatif bir ulaşım yöntemi sunacaktır.

Üretici Garantimi Uzatabilir Miyim ?

Garanti sözleşmenizin son gününe kadar garantinin uzatılmasını talep edebilirsiniz. Bunu yapmak için yetkili servisinizle iletişime geçmeniz yeterlidir.

Araç Bir Başkasına Satıldığında Garanti Sona Erer Mi?

Garantiniz, aracınızın yeni sahibine devredilebilir ve aynı koşullar sözleşmenin geri kalanı boyunca geçerlidir.

Garanti ile İlgili Bir Sorum Olursa Kiminle İletişime Geçebilirim?

Garanti ile ilgili tüm bilgileri, aracınız teslim edildiğinde size verilen garanti ve bakım el kitabında bulabilirsiniz. Diğer sorularınız için, lütfen bir yetkili servisimiz ile iletişime geçebilirsiniz.